سایت شش ستاره( همه جانبه )

در این وبساینت برنامه های پولی بازار قرار داده میشود

سایت شش ستاره( همه جانبه )

در این وبساینت برنامه های پولی بازار قرار داده میشود

دانلود بازی Order of the Rose برای PC


دانلود بازی Order of the Rose برای PC

Rose Cover دانلود بازی Order of the Rose برای PC

یک بازی زیبا به سبک HOG در ژانر جنایی است.در نقش کارآگاهی حرفه ای مسئول پی گیری پرونده ای دشوار خواهید بود.به تازگی یک قاتل سریالی دست به کشت و کشتاری بی رحمانه زده و بر روی اجساد قربانیان خویش علایمی می نگارد که در یک نگاه کلی تصویری از یک پازل به دست می دهد.به راستی چه ارتباطی میان قربانیان وجود دارد ؟ با پیشروی در داستان بازی پرسش های فراوانی رخ می نماید که پاسخگویی به هرکدام مستلزم استفاده بهینه از هوشمندی ، جسارت و قاطعیت این کارآگاه دلیر است.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده کنید.

توجه: در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد .
اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

حجم فایل: 363mb
پسوردفایل: www.downloadha.com

دانلود بازی Order of the Rose برای PC


دانلود بازی Order of the Rose برای PC


یک بازی زیبا به سبک HOG در ژانر جنایی است.در نقش کارآگاهی حرفه ای مسئول پی گیری پرونده ای دشوار خواهید بود.به تازگی یک قاتل سریالی دست به کشت و کشتاری بی رحمانه زده و بر روی اجساد قربانیان خویش علایمی می نگارد که در یک نگاه کلی تصویری از یک پازل به دست می دهد.به راستی چه ارتباطی میان قربانیان وجود دارد ؟ با پیشروی در داستان بازی پرسش های فراوانی رخ می نماید که پاسخگویی به هرکدام مستلزم استفاده بهینه از هوشمندی ، جسارت و قاطعیت این کارآگاه دلیر است.

مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲)  در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

حجم فایل: 372mb
پسوردفایل: www.rasekhon.net

بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

kmplayer3 بهترین و سرعت پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

اخرین نسخه ی افیس 2013


دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی - Microsoft Office 2013


سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!
 
بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.
 
نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:


Word 2013
Access 2013
Excel 2013
Outlook 2013
Power Point 2013
Publisher 2013
OneNote 2013
Lync 2013
Project 2013
Visio 2013
Infopath 2013

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.
 
سایر نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Publisher 2013
Lync 2013
Project 2013
Visio 2013
Infopath 2013
 
توجه: نرم افزار آفیس 2013 بر روی ویندوز 7 و 8 قابل نصب میباشد.
پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دریافت فیلم ها و آهنگ های آنلاین از اینترنت



دریافت فیلم ها و آهنگ های آنلاین از اینترنت 

دریافت فیلم ها و آهنگ های آنلاین از اینترنت + دانلود

در بسیاری از سایتها شما نمیتوانید ویدئوها و آهنگهایی را که می بینید را دانلود کنید و برای هر بار دیدن نیاز دارید که به اینترنت وصل شوید و مشکلاتی از این قبیل، حال شما با داشتن این نرم افزار در هر جایی که خواستید می توانید نرم افزار را اجرا کرده و فایل مورد نظر را مستقیم و به صورت اتوماتیک بر روی دستگاهتان با فرمتهایی که می خواهید دریافت کنید و آنرا برای همیشه در اختیار داشته باشید.

حجم فایل: 26mb
 

SMS Deliverer؛ ارسال پیامک به صورت انبوه از روی کامپیوتر


SMS Deliverer؛ ارسال پیامک به صورت انبوه از روی کامپیوتر


کافی است از طریق کابل و یا بلوتوث موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و نرم افزار SMS Deliverer را اجرا کنید.
ضمن ارسال پیامک به تعداد انبوه به مشتریان مورد نظر، می توانید پیام خود را ارسال کرده و هم زمان گزارشهای مربوط به ان را دریافت کنید.

روی نرم افزار می بینید که مشتریان چه بازخوردی نسبت به تبلیغ فلان محصول نشان داده اند و حتی می توانید جواب اتوماتیک برایشان ارسال کنید.

گزارش توسط نرم افزار به صورت خودکار ایجاد شده و در اختیار شما قرار می گیرد.
گفتنی است این کم هزینه ترین روش برای بازاریابی محصولات از طریق پیامک است که می توانید انجام دهید.نسخه انترپرایز ویژگی های زیر را دارد:

شماره تلفن های مختلف از توزیع کنندگان متنوع را پشتیبانی می کند./پیامک های می تواند به صورت شکل یافته قبل از ارسال، تنظیم شود./ دادن برنامه ارسال به نرم افزار/ پاسخ خودکار/ ارسال پیامک های طولانی/ لیست شماره تماس ها را می توان وارد نرم افزار کرد / مدیریت بر گروه پیامک ها/ گزارش ارسال و دریافت ریز پیامک ها.
 
این برنامه روی ویندوز 7 و ویستا و ایکس پی کار می کند.

لینک های دانلود + . + 
حجم فایل: 5.5

دانلود آخرین نسخه قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM)


دانلود آخرین نسخه قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM)


می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.
این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:
1- با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.
2- در صورت قطع شدن دانلود فایل می توانند قسمت دانلود شده را نگه داشته و می توانند در دفعه بعدی ادامه فایل را دانلود کنند.
البته این کارها به شرطی است که سایتی که فایل روی آن قرار دارد از امکان Resume با ادامه دانلود پشتیبانی کند.
در بین برنامه های مدیریت دانلود برنامه Internet Download Manager که به اختصار IDM نام دارد در بعضی ویژگی ها از بقیه جلو زده است.

توجه:
1- برنامه نصب و تست شده است و بدون مشکل رجیستر شده است.
2- در هنگام نصب مروگرها بسته باشد و بعد از نصب سیستم را Restart کنید.

حجم فایل: 25mb
پسوردفایل: www.softgozar.com

دانلود نرم افزار شکستن قفل سی دی با AnyDVD & AnyDVD HD 7.2.1.0 Final

دانلود نرم افزار شکستن قفل سی دی با AnyDVD & AnyDVD HD 7.2.1.0 Final

شکستن قفل سی دی با AnyDVD & AnyDVD HD 7.2.1.0 Final

AnyDVD نرم افزاری قدرتمند از شرکت Slysoft جهت کپی انواع DVD های قفل دار AnyDVD درایوری است که در پس‌زمینه اجرا شده و بطور خودکار فیلم‌های DVD را از حالت کد شده خارج می‌کند. به این ترتیب DVD مذکور در تمام نرم‌فزارها و نیز در سیستم عامل ویندوز به صورت حفاظت نشده و بدون کد محلی تلقی می‌شود. از این نرم‌افزار می‌توان به صورت یک برنامه کمکی برای نرم‌افزارهایی مانند CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy و … به منظور کپی کردن فیلم‌های محافظت شده با CSS استفاده کرد. با این نرم‌افزار می‌توانید کد محلی RPC را حذف کنید تا فیم با همه دستگاه‌های DVD یا نرم‌افزارهای نمایش DVD قابل تماشا کردن باشد.به کمک AnyDVD می‌توانید فیلم‌هایی را که کدمحلی نامنطبق دارند با هر نرم‌افزار نمایش DVD که دلتان بخواهد تماشا کنید!

AnyDVD توانایی حذف جنبه‌های اضافی و غیرلازم در فیلم را نیز دارد و می‌توان به وسیله آن زیرنویس‌ها و پیام‌های اخطار مانند اخطار اف بی آی (FBI Warning) را از DVD حذف کرد. با این نرم‌افزار می‌توانید کاری کنید که یک نرم‌افزار خاص در هنگام وارد یا خارج کردن دیسک از درایو به‌طور خودکار اجرا شود، و یا از اجرای خودکار نرم‌افزارهای مخصوص PC که روی DVD قرار دارند در هنگام وارد کردن DVD جلوگیری کنید. کار AnyDVD فقط باز کردن کد DVD ها نیست، بلکه امکان پخش، کپی و rip کردن CD های صوتی حفاظت شده نیز در آن وجود دارد.

رمز شکنی تنها کاری نیست که AnyDVD انجام می‌دهد. امکان کنترل سرعت درایو DVD و در نتیجه کاهش سروصدای آن در هنگام تماشای فیلم روی کامپیوتر خانگی نیز در این نرم‌افزار وجود دارد. حتی می‌توانید فرکانس صفحه نمایش خود را برای هردو حالت NTSC و PAL نیز تنظیم کنید.

حجم فایل: 11mb
پسوردفایل: www.rasekhoon.net