سایت شش ستاره( همه جانبه )

در این وبساینت برنامه های پولی بازار قرار داده میشود

سایت شش ستاره( همه جانبه )

در این وبساینت برنامه های پولی بازار قرار داده میشود

دانلودرایگان برنامه هک کلش اف کلنز به ارزش 20000تومان

MBosj




  1. نرم افزار هک کلش آف کلنز با سرعت ، آپتایم بالا و امکانات بیشتر و همچنین قابلیت نامحدودسازی جم ، دارک یا نفت ، اکسیر و پول(طلا) را دارد. با این نرم افزار در چند ساعت و با چند کلیک قادر به آپدیت تمامی سازه ها بدون نیاز به صبر هستید. امکان سینگل اتک ، گلوبال اتک ، گلوبال چت و تمامی امکاناتی که در حال حاضر دارید نیز وجود دارد. (نسخه آخر ویژه بهار سال 1394)


2. نرم افزار ربات هیوج کلش آف کلنز با ده ها قابلیت فوق العاده مفید برای ارتقای لول و قدرتتان در کلش آف کلنز( توجه این روش بصورت قانونی و با افزایش امکانات کلش شمارا بهتر خواهد کرد و اکانت اصلی شما بلاک نخواهد شد )


3. نرم افزار آنلاین همیشگی ! که سبب میشود کسی قادر به حمله به شما نباشد و شما کاپ و منابعی از دست نخواهید داد. (نسخه آخر بهار سال 94)



تمامی این نرم افزارها تست شده و دارای اسناد حاوی اثبات کار کردن آن ها میباشند.

با جم ، پول و اکسیر نامحدود در بازی فوق العاده محبوب کلش آف کلنز قادر به رسیدن به لول های برتر جهانی (+170) در مدت کوتاه خواهید بود. همچنین می توانید با افزایش لول خود با فروش اکانت کسب درآمد میلیونی داشته باشید.
عکس اکانتی که در چند دقیقه به این قدرت رسیده است در لول 9 !



عکس وقتی نرم افزار شروع به کار کند:

http://itafzar.net/wp-content/uploads/2015/03/6.jpg

عکسی از نرم افزار ربات کلش آف کلنز هیوج :

قابلیت های این نرم افزار:

1. نامحدود سازی منابع جم شما که در حال حاضر در ایران به قیمت حداقل 20 هزار تومان برای 500 جم و در خارج از کشور به قیمت 5 دلار فروش می رود. میلیاردها جم !

2. نامحدودسازی منابع پول(طلا یا کوین) که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به طلا کنید. میلیاردها طلا با فقط یک کلیک.

3. نامحدودسازی منابع اکسیر که در بازی بابت درصد محدودی از آن باید مدت ها بازی کنید یا جم بخرید و تبدیل به اکسیر کنید. میلیاردها اکسیر با فقط یک کلیک.

4. امکان فعال کردن حالت آنلاین و جلوگیری از اتک خوردن و حمله دیگران به شما ! فقط کافی است گزینه آنلاین بودن را تیک زده بشاید سپس کسی قادر به حمله به شما نخواهد بود.

5. حمله آزمایشی: این برنامه قابلیت حمله آزمایشی و اتک آزمایشی را دارد. یعنی شما اتک میزنید و قابلیت سربازان خودرا در اتک و استراتژی خود را میسنجید اما حمله شما ثبت نمی شود ، با این امکان در صورت خوب بودن استراتژی اتک شما با بهترین روش ممکن حمله میکنید و بیشترین بازده را کسب خواهید کرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تا 25 ثانیه به هر دهکده ای در کلن وار و یا در اتک ها حمله کنید بدون اینکه حمله شما ثبت شود . 

6. قسمتی برای برترین چیدمان مپ های کلش آف کلنز برای تان هال های مختلف. در این قسمت قادر به مشاهده بهترین چیدمان ها در لول های مختلف هستید.

عکسی از موبایل شخصی بنده:



توجه داشته باشید. با این نرم افزار میتوانید بجای خرج های میلیونی برای ارتقای لول و جم به سادگی نامحدود شوید و به لول های بالای +180 برسید و کسب درآمد نیز داشته باشید.

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید:
UQTRK

رمزفایل فشرده:www.freeapk2.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.